Prima pagină // Despre noi // Loc vacantat in Senatul universitar 2016-2020
Alegerile partiale pentru ocuparea locului vacantat in Senatul universitar UMFVBT, mandat 2016-2020
Data ultimei actualizări : 06.12.2016 | Tipăreşte pagina
În atenţia tuturor directorilor de departamente ai Universităţii de Medicină şi Farmacie “Victor Babeş” din Timişoara,
Precizări privind desfăşurarea alegerilor parţiale pentru ocuparea locului vacantat în Senatul Universităţii de Medicină şi Farmacie ,,Victor Babeş” din Timişoara, mandat 2016-2020
Având în vedere:
- Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare,
- Carta UMF ,,Victor Babeş" din Timişoara,
- Ordinul M.E.C.Ş. nr. 3751/2015 de aprobare a Metodologiei cadru referitoare la procesul de stabilire şi de alegere a structurilor şi funcţiilor de conducere la nivelul instituţiilor din sistemul naţional de învăţământ superior,
- Regulamentul privind alegerile pentru funcţiile şi structurile de conducere în mandatul 2016-2020, aprobat prin H.S. nr. 2/13180/20.10.2015,
- H.S. nr 3/16946/24.11.2016 privind aprobarea calendarului pentru alegerile parţiale pentru ocuparea locului vacantat în Senatul Universităţii de Medicină şi Farmacie ,,Victor Babeş” din Timişoara,
- H.S. nr. 2/16946/24.11.2016.
Prin prezenta, vă comunicăm următoarele,:
- Pentru ocuparea locului vacantat în Senatul universitar, procesul de votare se desfăşoară descentralizat, la nivelul celor 21 de departamente ale universităţii, în locaţiile stabilite de fiecare departament, în data de 9 decembrie 2016 (turul I), respectiv 12 decembrie 2016 (turul II, dacă este cazul), în intervalul orar 9.00 – 13.00.
- Lanivelul fiecărui departament se va înfiinţa o Comisie Electorală, alcătuită din 3 membri ai Consiliului Departamentului, al cărei preşedinte este directorul de departament.
- Preluarea materialelor electorale de vot se va face de către un reprezentant al fiecărui departament, în ziua de vineri, 09.12.2016, orele 8.00 – 8.30, de la registratura universităţii.
- În aceeaşi zi, imediat după finalizarea procesului de votare, reprezentantul fiecărui departament va preda, până la ora 13.30, la sediul Biroului electoral al universităţii (birou Director CSUD), următoarele materiale: lista de alegători cu semnăturile celor prezenţi, procesele-verbale care cuprind numărul de voturi exprimate şi numărul de voturi obţinute de către fiecare candidat, buletinele de vot exprimate şi buletinele de vot neutilizate.
- Rezultatele vor fi centralizate de Biroul electoral al universităţii şi înaintate Senatului universitar pentru validare.
Pentru desfăşurarea alegerilor în cele mai bune condiţii, vă rugăm să aduceţi la cunoştinţa tuturor cadrelor didactice titulare din departamentul pe care îl coordonaţi: data alegerilor, intervalul orar şi locaţia secţiei de votare.
Vă reamintim că exercitarea dreptului de vot se face pe baza buletinului/cărţii de identitate/paşaportului.
Cu deosebită consideraţie,
Preşedinte Birou electoral al universităţii,
Prof. univ. dr. Romulus Zorin Timar
Documente utile
Unele documente sunt în format PDF şi pot fi citite cu ajutorul Adobe Acrobat Reader. Daca nu îl aveţi îl puteţi descărca gratuit de pe site-ul oficial Adobe
Recomandă pagina prietenilor tăi
Dacă informaţia ţi s-a părut interesantă, distribuie link-ul pentru a afla mai multă lume şi astfel să fim toţi informaţi.
Recomandă pagina prietenilor tăi
Dacă informaţia ţi s-a părut interesantă, distribuie link-ul pentru a afla mai multă lume şi astfel să fim toţi informaţi.