Data ultimei actualizări : 17.02.2021 | Tipăreşte pagina
pentru participarea în cadrul proiectului finanţat din Granturile SEE şi Norvegiene 2014-2021, apelul de proiecte Îmbunătăţirea accesului la serviciile de sănătate pentru grupurile vulnerabile, inclusiv Romi
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Victor Babeş” Timişoara organizează selecţia partenerilor, organizaţii neguvernamentale, pentru încheierea unui acord de parteneriat, în vederea elaborării şi depunerii cererii de finanţare aferente unui proiect în cadrul Programului Dezvoltare locală, reducerea sărăciei şi creşterea incluziunii Romilor (Dezvoltare locală), finanţat din Granturile SEE şi Norvegiene 2014-2021, apelul de proiecte Îmbunătăţirea accesului la serviciile de sănătate pentru grupurile vulnerabile, inclusiv Romii.
Procedura de selecţie se desfăşoară în conformitate cu:
2.1 Obiectivul specific al apelului de proiecte:
Obiectivul apelului îl reprezintă îmbunătăţirea politicilor şi serviciilor pentru prevenirea bolilor şi îmbunătăţirea accesului la servicii de îngrijire a sănătăţii pentru grupurile vulnerabile.
2.2 Obiectivul general al proiectului
Este în concordanţă cu obiectivul general al programului prin care se urmăreşte îmbunătăţirea prevenţiei şi reducerea inegalităţilor în domeniul sănătăţii.
2.3 Scopul cererii de finanţare
Obţinerea finanţării nerambursabile în vederea implementării proiectului „Extinderea serviciilor medicale si comunitare pentru persoanele afectate de boli rare”
2.4 Valoarea estimată a proiectului
Valoarea minimă a Grantului care poate fi solicitată de către organizaţia neguvernamentală, respectiv partener, pentru implementarea proiectului, prin raportare la cursul InforEuro din luna întocmirii bugetului. Bugetul estimativ al proiectului se va definitiva ulterior, cu partenerii din proiect, în funcţie de activităţii si responsabilitati.
În funcţie de specificul partenerului şi experienţa acestuia în proiecte similare, partenerul se va implica în activităţi care vizează:
A. Îmbunătăţirea accesului la servicii medicale integrate pentru pacienţii, cu boli rare, inclusiv pentru cei din zone rurale izolate.
B. Dezvoltarea serviciilor de formare în domeniul bolilor rare, dupa modelul norvegian
C. Promovare si diseminare a informatiilor relevante legate de implementarea proiectului
Selectarea partenerului se va face pe baza următoarelor documente pe care candidaţii le vor depune la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Victor Babeş” Timişoara:
• scrisoare de intenţie (anexa 1)
• fişa partenerului (anexa 2)
• documentele din etapa de calificare a ofertanţilor (anexa 3)
Documentele trebuie să respecte modelul publicat, iar rubricile din fişa partenerului trebuie să fie completate integral. În scrisoarea de intenţie şi în fişa partenerului candidaţii vor menţiona cel puţin o activitate cadru a proiectului, pentru care dispun de resursele materiale şi umane necesare şi vor furniza o scurtă descriere a acţiunilor propuse în cadrul acestei activităţi cu prezentarea aspectelor esenţiale pentru obţinerea rezultatelor aşteptate şi atingerea obiectivelor şi a contribuţiei în parteneriat.
Candidaţii vor prezenta şi documente prin care să facă dovada veridicităţii celor declarate pe proprie răspundere în Scrisoarea de intenţie şi Fişa partenerului, precum şi documentele enumerate în anexa 3, după cum urmează:
Aceste documente se prezintă in copie, semnate, ştampilate şi certificate conform cu originalul de către reprezentantul legal.
Candidaţii vor depune la secretariatul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Victor Babeş” Timişoara, documentaţia solicitată, începând de la data publicării prezentului anunţ, până la data de 22.01.2021, ora 12.00.
Toate documentele solicitate vor fi prezentate în limba Română şi vor fi depuse în forma precizată până la termenul limită prezentat în anunţ, asumate de reprezentantul legal (semnătură şi ştampilă).
Organizaţiile interesate să participe la selecţie vor transmite documentele solicitate pe adresa maria_puiu@umft.ro, cu menţiunea pentru selecţia de partener în cadrul Programului Dezvoltare Locală, Reducerea Sărăciei si creşterea incluziunii romilor – finanţat prin Granturile SEE şi Norvegiene 2014-2021, apelul de proiecte: Îmbunătăţirea accesului la serviciile de sănătate pentru grupurile vulnerabile, inclusiv Romii.
În această etapă se va proceda la verificarea documentelor de calificare, conform anexei nr.3 şi se va evalua îndeplinirea criteriilor menţionate în anexa 4. Vor fi declaraţi admişi candidaţii care întrunesc un punctaj egal cu, sau mai mare de 65 de puncte. Dosarele care vor obţine mai puţin de 65 de puncte vor fi declarate respinse.
Rezultatul procedurii de selecţie se va publica pe site-ul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Victor Babeş” Timişoara, printr-un anunţ care va conţine informaţiile cuprinse în anunţul de selecţie şi informaţii privind participanţii la procedură, admişi şi respinşi, şi punctajul obţinut de fiecare dintre aceştia. Partenerii selectaţi vor fi contactaţi direct, la datele de contact furnizate în fişa partenerului.
Ofertanţii care nu au fost selectaţi ca parteneri, în vederea depunerii cererii de finanţare pentru proiectul care face obiectul anunţului de selecţie, pot depune contestaţie în maxim doua zile lucrătoare, de la data publicării listei pe site-ul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Victor Babeş” Timişoara, contestaţii care se soluţionează în termen maxim de 1 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere al contestaţiilor.
Notă: în cazul în care va exista o singură candidatură şi aceasta va fi declarată admisă, din punct de vedere al documentelor de calificare şi al grilei de evaluare, atunci afişarea rezultatului se va face în data de 26.01.2021.
Unele documente sunt în format PDF şi pot fi citite cu ajutorul Adobe Acrobat Reader. Daca nu îl aveţi îl puteţi descărca gratuit de pe site-ul oficial Adobe
Recomandă pagina prietenilor tăi
Dacă informaţia ţi s-a părut interesantă, distribuie link-ul pentru a afla mai multă lume şi astfel să fim toţi informaţi.